Smart tjej

Igår bakade jag och min kompis tårta till min mammas jobb för det var hennes sista dag i dag. Så vi skulle få lite pengar för det me men iaf så har båda av oss så vi är lite "profisonellt" lärda. Hehe inte så mycket. Då var det typ för att lägga på toppingen som var inlagda mandarin klyfton haha och i min familj har vi en liten annolunda öppnare som fungerar mycket lättare men då kom hon inte riktigt på hur man skulle göra. Tills mamma kom och hjälpte till. Ta och se filmen ;)Igår bakade jag och min kompis tårta till min mammas jobb för det var hennes sista dag i dag. Så vi skulle få lite pengar för det med men iaf så har båda av oss så vi är lite ”lärda”. Hehe inte så mycket. Då var det typ för att lägga på toppningen som var inlagda mandarin klyftor haha och i min familj har vi en liten annorlunda öppnare som fungerar mycket lättare men då kom hon inte riktigt på hur man skulle göra. Tills mamma kom och hjälpte till. Ta och se filmen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah det är svårare än vad det ser ut som XD

2008-08-31 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0