Tandställning

Jag har inte gjort så mycket i dag men sorterade lite blåbär som jag plockade igår. Ha ha på något sätt har vi kirurg hanskar så jag tog på mig ett par sådana och slappa att ha lila fingrar. Sedan lite senare for jag till tandläkaren. Spände om rälsen och jag kommer inte behöva ha den så himla lång tid till. LÄNGTAR!! Sedan har jag av någon konstig anledning städat hemma!?! Jag måste ha blivit sjuk. Ha ha nämen alltså har städat i Köket, toan och mitt rum!?! Iaf så sitter jag och ser på TV. Hoppas att det blir bättre väder imorgon så man kan vara ute. Det är bara regn moln kalt och ännu mer  regn. Varför bo i norrland??


(nästan som denna bild fast jag har gråa band, så syns det inte lika mycket!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0