Välkommen hem....

I går tog jag en lite resa till Piteå för Nolia, inte min idé men det blev helt okej. Det blev att blocka lite godis på de olika ställena, och så köpte jag en polkagrisstång.

Sedan idag for vi först till Finland, och den turen jag har hittade jag 10 € :D hehe... Förra gången jag var i Haparanda hittade jag 500kr :P hehe... det blev inte så mycket där och inte så mycket på Ikea häller. Sedan kom jag då till ett ställe som heter Candy World. Det var gigantisk, och inte alls dyrt. Sedan var det bara att ta någon timmes bilresa (husbils resan) hem.

Om ett tag publicerar jag en ny blogg design, ska bara göra till de sista detaljerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0