Äntligen hemma igen :P

Nu är jag då hemma igen. Igår vid 3 tiden kom vi till claras stuga, jag och Emma och så la vi in sakerna och sedan pratade vi lite. Lite senare på kvällen så hoppade vi på studsmattan och så helt plötsligt flög Emma av. Hon svimmade bort ett tag men hon vaknade ganska fort upp.

Sedan vid 7 på kvällen åkte vi gummiring bakanför båten. Ha ha nog var det roligt men gud jag trodde att jag skulle dö. Alltså man fick typ kramp i armen för man höll fast så hårt.

Sedan hoppade vi lite till, då ville clara ligga under studsmattan och så skulle jag som göra en "rump" studs och så träffade jag claras näsa (det kan ha varit i dag med, minns inte XD). XD alltså nu har hon ett litet sår. Sedan så var vi ganska sega idag på morgonen.Sedan för ett tag sedan kom jag hem då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0