Bakning med min nya plåt

Jag och en kompis var på stan idag. Kanske inte den bästa dagen för att fara på stan, lite folk men varmt var det och det är fortfarande. Iaf så köpte vi lite ingredienser för att baka och då kunde jag pröva på min nya plåt (som fungerade jättebra). Jag testade ett litet nytt recept och de var inte så bra, jag skulle vilja komma på ett eget. Det blir bara att testa sig fram. De blev ganska fina iaf (kolla in bilden!), men det är inte allt. Sedan skulle vi göra med frosting och den var helt okej. Medans cupcakesen skulle kylaner så satt vi och såg på TV och det var Martha Stewart show, (ha ha inte det bästa men). De bakade cupcakes och jag kan inte förstå hur de kan bli så fina och se så goda ut. Lär mig!!



Kommentarer
Postat av: fanny

sv: okej , jag har faktiskt aldrig hört den.. Så den ska jag skriva upp. Jo jag har massa , kan aldrig bestämma mig. Men jag älskar "Innan natten vaknar" med Sebastian krantz :)

2008-07-26 @ 01:00:36
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0