Dag 3, Vecka 2

Nu sitter jag här med pappas bärbara dator på väg till Arjeplog eller vad det nu heter. Kanske Lycksele. Iaf så kommer jag att sitta i en bil hela dagen och det kommer att bli seg dag. Vi får se vad jag hittar på under denna tid, iPoden glömde jag hemma så musiken komemr att bli struken. Sedan igår hjälpte jag en med iPod i blogger. Der var en som jag ska lägga upp hennes design här också som jag gjorde för ett tag sedan. Hon gilalr Paramore, alltså den musikgruppen har typ en bra låt . Mins då inte vad den hette. Det blir nog att jag skriver in här om ett tag igen.
Detta är då dag 3, vecka 2 av mitt sommarjobb. Det ska bli totalt 3 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0