Sundsvall, snart..

Snart är batteriet slut på datorn. Ha ha det blev 7h med surf idag. Dessutom så ska jag kanske designa design till en som har frågat mig. Det komemr nog att bli jätteroligt om hon villd det. Tack för alla kommentarer. Detta kommer iaf att bli det sista inlägget för mig idag. Sedan kommer jag att återkomam igen imorgon. Då blir det att vara i sundsvall ett tag men det kommer bara att bli en snabbis. Vi ska bo på Scandic i stan men det vi kommer tt hionna med är nog Birsta City och IKEA. Jag när ju här med jobbet.

Ha det så bra, vi ses imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anchal

Okej, men du har ändå en jätte fin design :D

Taaaaaaaaaaaack :D nu har jag en Ipod :D

2008-07-09 @ 18:36:30
URL: http://anchaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0