Tur?, kanske inte

Hur tur kan inte jag ha? Det har regnat här i över en vecka och nu när jag har kommit hem börjar solen att lysa. I morgon ska det t.om. bli varmt. hoppas, hoppas. Sedan har jag städat mitt rum och jag har hittat en del pengar :D, hur lyckas jag?

Lite tidigare idag var jag på stan och skulle säga att att ha gratis sms på mobilen. Det var att man fick prova i en månad sen skulle det kosta, och då statt jag och en kompis på en bänk i stadsparken och funderade på vad vi skulle göra. Hon hade typ inga pengar häller men vi hade tänkt att gå på Kupan eller second hand ställe. men det hade stängt :(, ska kanske dit på fredag. Jag letar typ för att kunna sy en klänning. Jag skulle vilja fara på Mood i New York (ha ha såg nyss Project runaway, det är där de handlar allt sitt typ. Det har mycket). Men det kommer nog inte att hända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0