Dag 1, vecka 2

Nu har det gått en vecka sedan jag började mitt sommarjobb. Jag är hos min pappa på Skellefteå Kraft, och det är helt okej. Det ända som är riktigt jobbig är att jag börjar 7 på morgonen. Det är bara så jobbigt att stiga upp tidigt. Sedan så slutar jag vid 4 men i dag så blev det lite senare för något kronglade så jag kommer istället att få sluta tidigare på fredag.

När jag kom hem i dag så tog jag det lugnt och satte mig vid datorn. Efter middagen letade jag efter några batterier till min kamera som jag sedan gick och tog några bilder ute. Kan lägga upp någon om ett tag.

P.S. Jag håller på att fixa till blogg designen.

Kommentarer
Postat av: Emmaaaaa

Mohhahaa, jag har bara 3 dagar kvar på mitt jobb :D !!!!

2008-06-30 @ 20:08:23
URL: http://emmzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0